Jumaat, 21 Januari 2011

tadika aimie...tadika kristalria...

aimie dah start masuk tadika tahun ni...umur 5 tahun...so far ok lah...bila malam ader jer cerita dia pasal cikgu2 kat tadikanya..esp cikgu kesayangan nya ...cikgu suzana...aku pun rajin dgar dia citer.....
tapi kesian jugaklah tgok dia...pukul 6.30 pg aku dah kejutkan dia dah..nasib baik senang nak bangun pagi...kalau tak...mau kena jerit ngan aku.
apa pun...aku harap dia seronok ngan sekolah nya...yerlah aku dah berabih utk bagi yang terbaik...yuran pendaftaran saja dah rm 1080.00....bayaran bulanan pulak rm200.00....tercirit gak lah aku ngan lee nak membayarnya...kata sayang kat anak kan......
dia selalu citer pasal kawan baik dia yang nama farzana asyiqin tu....mungkin tu kawan baik dia kot...
tapi aku takleh lupa pada minggu kedua dia masuk tadika...dahlah aritu lee takda..lee kena pi kl...aku lah anto dia sengsorang...bantainya dia ngamuk taknak masuk kelas...melalak2 tak nak pi kelas...aku yang tgok dia nangis pun turut nangis sama....dia kata dia takut nak pi kelas...ada budak pukul dia....haru di buatnya....
tapi sekarang aku tgok dia dah ok..dah enjoy...moga berterusan lah....
"belajar rajin-rajin ye sayang...ummi sayang sangat kat aimie"

1 ulasan:

  1. semoga aimie akan berjaya dengan pengorbanan ibu nya

    BalasPadam