Khamis, 28 April 2011

happy buffday aimie....happy birthday to you...

salam....lamat tak update blog...dah bersawang dah blog aku ni......

hari ni adalah hari lahir anakku NUR AIMIE ZULAIQHA...dah 5 tahundah dia...moga dia membesar menjadi anak yang baik..mendengar kata...soleh...pandai menjaga diri dan berjaya dunia akhirat....

tak tau nak buat majlis or tak hari jadi dia kali ni...sebelum2 ni aku buat jer makan2 utuk raikan dia....tapi untuk hari ni..ingat balik opis karang aku nak belikan kek..n  blow candle jer...dia suka sangat dah...
n nak belikan hadiah...ingat nak belikan buku latihan dia...sebab buku latihan yang ayah dia belikan aritu dah buat abis dah semuanya.....

so far aku tgok kebolehan dia dalam akedemik ok lah...dah boleh membaca..n kenal huruf n number dan turutannya...dia memang rajin..cuma kengkadang tu aku jer yang takda masa...ke malas..nak melayannya....

moga dia berjaya....untuk aimie...

ummi sayang sangat2 kat aimie...kalau ummi marah tu mungkin ader sebabnya...ummi sentiasa mendokan yang terbaik untuk aimie....(manalah tau kot dia baca blog aku nanti...)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan